Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Λαμόγια του Ελληνικού ραδιοφώνου: Νίκος Γκαραβέλας


Η περίπτωση του Νίκου Γκαραβέλα είναι ιδιάζουσα... Δεν μπορώ να αποφανθώ αν είναι μυθομανής απατεώνας ή σοβαρά διαταραγμένος ψυχασθενής...

...αλλά ας πάμε κατ' ευθείαν στο..."ψητό"!

Επί σειρά -πολλών- ετών, ο συγκεκριμένος παπαρολόγος-αυνανολόγος διατείνεται ότι μεταξύ άλλων έφερε τον ερωτικό λόγο στο ραδιόφωνο, ότι ανακάλυψε τραγούδια όπως το "Why'd I Have To Fall In Love With You" (τι να πεις!)...

...αλλά και ότι του έχουν απονεμηθεί διακρίσεις και τίτλοι τιμής, οι οποίοι βρίσκονται μόνο στη σφαίρα της -"πλούσιας" πλην αρρωστημένης- φαντασίας του.

Το παράξενο  είναι ότι όχι μόνο φαίνεται να πιστεύουν τις μπούρδες του χιλιάδες ακροατές (και όχι μόνο), αλλά ότι τον καλούν και σε δεκάδες εκπομπές να μιλήσει για τις υποτιθέμενες διακρίσεις του, χωρίς ούτε ένας από τους αρχισυντάκτες των εκπομπών αυτών να επιβεβαιώσει πρώτα του λόγου το αληθές!

Ας ακούσουμε όμως αρχικά τον ίδιο να μιλά on camera για τις..."διακρίσεις" του...

...αφού πρώτα παραθέσω αποδελτιωμένο το σχετικό κείμενο του τμήματος της συνέντευξης αυτής.


Συνέντευξη στην Χριστίνα Νεφραιμ το 2015 (Ενα Channel Καβάλας);

"Ακόμα που στο λέω κι ανατριχιάζω, δεν ξέρω πραγματικά τι έχω κάνει έξω... δεν το έχω συνειδητοποιήσει... σαν αναγνωρίσιμος... πορεία, ναι"

"Έχω ένα Grammy το 2004, το μοναδικό που υπάρχει στην Ελλάδα σε ραδιοφωνικό παραγωγό"

"Είμαι ιππότης από τη Μεγάλη Βρετανία, με έχρισε ιππότη η Ελισάβετ η Β' για την πορεία μου στο ελληνικό ραδιόφωνο"

"Αυτά τα βραβεία δεν είναι δικά μου, είναι τα βραβεία που ανήκουν στον κόσμο"

ακούστε τον να τα λέει ανερυθρίαστα στο 10'30" του παρακάτω video:



Ο εν λόγω απατεώνας το 2004 είχε βραβευθεί στα CMA (Country Music Awards) με το International Country Broadcaster Award, το οποίο μοιράστηκε με τους βρετανούς Trevor Campbell & Bob Harris.

Το τιμητικό αυτό βραβείο απονέμεται σε έως και 3 ραδιοφωνικούς παραγωγούς εκτός ΗΠΑ κάθε χρόνο, για την συνεισφορά τους μέσω των εκπομπών τους στη διάδοση της country μουσικής στη χώρα τους.

Από την επίσημη σελίδα των CMA:
This Award recognizes outstanding achievement by a radio broadcaster outside the United States who has made important contributions for the development of Country music in their country. Up to three recipients may be named in any year. Each recipient must represent a different territory

Τώρα, πως έφθασε ο γελοίος, ελεεινός και τρισάθλιος παπάρας να διαφημίζεται εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια ως ο παρουσιαστής της καλύτερης ραδιοφωνικής εκπομπής στον κόσμο και να εμφανίζεται ως ..."ιππότης" με χρίσμα από τη βασίλισσα της Αγγλίας, αυτό όχι μόνο με ξεπερνά ως ραδιοφωνατζή και άνθρωπο αλλά με κάνει να αναρωτιέμαι αν χρειάζεται ψυχίατρο ή δημόσια διαπόμπευση!



9 σχόλια:

  1. Πασά μου. Αγόρι μου και δεν ξέρω πώς αλλιώς να σε προσφωνήσω, καθώς περίπου εδώ και μια πενταετία τα λέω αλλά κανείς δεν με ακούει... έχω να σου δώσω και άλλο υλικό... Ψάξε με στο FB Σταμάτης Βλάχος στα Ελληνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που κάνω τον συνήγορο του διαβόλου και συμφωνώ απολύτως με όσα έγραψε παραπάνω ο συντάκτης του κειμένου, αλλά Σταμάτη Βλάχο, εσύ που όπως τονίζεις τα λες 5 χρόνια, δεν ήσουν συνεργάτης του Γκαραβέλα το 2016-2017 και μάλιστα δεν ήσουν και μαθητής του στα ραδιοφωνικά σεμινάρια του. Σε ρωτάω γιατί μου κάνει λίγο περίεργο πως τα λες 5 χρόνια αλλά μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια ήσουν ΕΚΕΙ και επικροτούσες... Στην Ελλάδα το ότι δηλώσεις είσαι, υπάρχει και το Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος. Βέβαια εσύ δεν ευεργετήθηκες η αλήθεια είναι, αλλά στη ουσία αυτό επιθυμούσες και αυτό το παραμύθι πίστεψες!

      Διαγραφή
  2. Γελάω πραγματικά όταν βλέπω ανώνυμα και μάλιστα χωρίς υπόσταση σχόλια όπως το δικό σου.
    Ουδέποτε συνεργάστηκα με τον εν λόγω "κύριο" και ουδέποτε (από την στιγμή που τον γνώρισα μέσα από το σεμινάριο που έσκασα και 1100 ευρω για να πάω τρομάρα μου).
    Επίσης ουδέποτε και να μου πρότεινε (που δεν θα το έκανε γιατί γνωρίζει ότι τον αγαπάω αφάνταστα πολύ (ειρωνεία είναι ελπίζω να το αντιλήφθηκες) δεν θα πήγαινα. Έχουμε και αξιοπρέπεια.)
    Το σεμινάριο έλαβε θέση το 13-14 (περίπου 5 χρόνια πριν) και απο τις αρχές του σεμιναρίου κατάλαβα το ποιον του.
    Μάζεψε λοιπόν την επόμενη φορά σωστά τις πληροφορίες σου και γράψε επώνυμα... όπως έκανα και εγώ... εκτός αν φοβάσαι τον "μπαμπά Νίκο" με αγάπη.
    ΥΓ. Ευεργετηθέντος??? Εννοείς ότι οι υπόλοιποι μαθητές του που τον ακολούθησαν πιστά φτάσανε εκεί που έφτασα? Ελάχιστοι.. Οπότε ούτε αυτό έχει υπόσταση.
    Θα αναμένω με χαρά να τα πούμε εκτενέστερα... ΕΠΏΝΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ η αλήθεια είναι ότι γελάω όταν βλέπω ανθρώπους να πιστεύουν ότι πίσω από την ανωνυμία κρύβεται ο αόρατος εχθρός, στη δική σου περίπτωση ο Γκαραβέλας. Δυστυχώς για εσένα δεν ανήκω στους φαν του Γκαραβέλα ούτε στον κύκλο του. Ανήκω στο κύκλο των ραδιοφώνων και απλά τυχαίνει να ξέρω την ιστορία σου όπως και πολλών ακόμα που πίστεψαν ότι σε αυτά τα σεμινάρια κάποιος θα γίνει ραδιοφωνικός παραγωγός και ότι θα βρει και δουλειά στα fm μάλιστα. Εγώ λυπάμαι που έδωσες τόσα χρήματα αφού θα μπορούσες να κάνεις την πορεία που κάνεις και χωρίς αυτά αφού η μέχρι τώρα πορεία σου είναι ακόμα στη διαδικασία του μπουσουλήματος. Απλά είναι άσχημο να βγαίνεις ως προφήτης και ειδικός, κατόπιν εορτής και να διαλαλείς ότι τα λες 5 χρόνια. Και που τα λες τι έγινε. Δεν έχουν ακουστεί κάπου και αυτό μάλλον επειδή δεν απασχολείς το χώρο, όπως βέβαια πλέον και ο Γκαραβέλας. Οπότε το ίδιο και το αυτό. Η προσωπική σου κόντρα και το προωσπικό σου μένος γιατι πιάστηκες κορόιδο είναι άλλο θέμα. Ναι το κείμενο είναι απολύτως σωστό και συμφωνώ σε όλα. Οχι όμως και με σένα που το παίζεις Νοστράδαμος. Γράψε από κάτω την άποψη σου και ότι ναι και εγώ τον πίστεψα και έκανα λάθος, αλλά το ότι τα λέω 5 χρόνια κλπ είναι περιττά. Όσο για το που έφτασες, συγνώμη που στο λέω αλλά δεν έφτασες κάπου. Κάνεις ιντερνετικό ραδιόφωνο με μια στάση στο Love η οποία διήρκησε για λιγότερο από ένα μήνα και με εκπομπές, γιατί έτυχε και άκουσα, που είναι ανευ χαρακτήρα, ροής λόγου, εμπειρίας και γενικότερου bounce στον κόσμο. Οπότε φίλε μου και ελπίζω και κάποια στιγμή συνάδελφε να χαλαρώσεις και να απολαύσεις το ραδιόφωνο στην μορφή που το κάνεις μιας και κατά την γνώμη μου είναι πιο αληθινό από ότι θα ακούσεις στα fm.

      Διαγραφή
    2. Δεν θα ήταν φρόνιμο και λογικό να πιστεύω ότι κρύβεται ο Γκαραβέλας πίσω από μια δημοσίευση από όσα έγραψα και έγραψες καθώς ο λόγος που εκφράστηκες δεν συνάδει σε μία τέτοια θεωρία.
      Δυστυχώς θα συμφωνήσω στα σχόλια σου για την εκπομπή μου ως προς το "ανευ χαρακτήρα, ροής λόγου, εμπειρίας και γενικότερου bounce στον κόσμο" και είναι και ο λόγος που δεν συνέχισα μετά από εκεί κάπου αλλού.
      Και το να βρίσκω ένα θέμα να συζητάω σε κάθε εκπομπή είναι κάτι το οποίο δεν μου αρέσει ώστε να δίνω "πάσα" στο κοινό να κάνει την εκπομπή μου, οπότε διάλεξα να αποστασιοποιηθώ , μέχρι να βρω όλα αυτά που λείπουν... Και ναι σίγουρα δεν ήταν ανάγκη να δώσω αυτά τα λεφτά... στερνή μου γνώση να σ' είχα πάντα.
      Παρόλα αυτά όμως επειδή ο συγκεκριμένος δεν έπραξε όπως υποσχέθηκε αλλά με πολύ άσχημο τρόπο Ίσως και προκλητικό... γι'αυτό τον έχω "άχτι".
      Σε ευχαριστώ για τον αληθινό σχολιασμό σου, μπορώ να πω ότι είναι ίσως η πιο αληθινή και τεκμηριωμένη κριτική που έλαβα ποτέ.
      Θα χαρώ σε κάθε περίπτωση να μιλήσουμε και κατ' ιδίαν συμβουλευτικά κυρίως.

      Διαγραφή
  3. 2004 - Trevor Campbell (UK), Bob Harris (UK) and Nikos Garavelas (Greece)
    Ο άνθρωπος είχε διακριθεί.
    Γιατί τόση κακια δεν μπορώ να καταλάβω.Ο καθένας ας χαράξει την πορεία του όπως νομίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία μου, στο άρθρο μου παραθέτω δεδομένα τα οποία χαρακτηρίζουν τον Γκαραβέλα μυθομανή, ψεύτη και απατεώνα.

      Ως εκ τούτου, κάποιος που λαμβάνει γνώση των παραπάνω και συνεχίζει να ασχολείται σοβαρά μαζί του, είναι είτε ευκολόπιστος και αφελής (στην καλύτερη) είτε ηλίθιος αυνάνας!

      Διαγραφή
  4. Θα ήθελα πολύ να διαφωνώ με τον LefterisLalos αλλά δυστυχώς συμφωνώ σε όλα όσα έχει πει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης αναφέρει Grammy!!!! Είναι δυνατόν να το ακούς και να το πιστεύεις?!?!?!? Ε όχι.. Grammy!!! Δες που απονέμονται τα Grammy πρώτα και αυτό είναι ένα από τα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή